BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

;)

Da sekian lamew xmeng”post” papew kat blog.. kali niew, bnyk yg nk di cerite! Kehidupan sendiri kat tempat orang memg memenatkan. Hari2 asik berulang perkara yang samew ajewp. Huhuu.. niew nk cerite pasal kehidupan seharian aku kat K.Terengganu.. ;) Pagi, aku bangun pkul 6.. mandi, siap2, then boleh katew hari2 g beli mkanan kat depan umah anah.. huhuu.. bak katew rose, mukew da mcm nasik lemak da tgk! Haha.. Malam plak pas blik keje, msti carik pasar malam.. menunyew mcm biasewla, nasik myak, nasik kerabu, laksa penang atau mee sup…  Haha.. ;D bosan sgguh..

Ermm, dalam masew terdekat niew.. aku adew la g kat pasar payang & atas terminal.. just beli buah tangan utk keluarga kat KUANTAN.. jalan punyew jalan, dapat la barang yg dicarik2! Beg mengkuang, kaen batik, kaen pelekat, tudung.. ;) and for my boyfie aku kasik barang LENO jewp.. hehe.. and xlupew jugak beli 1set baju untuk si kecik Ain Balqis – sepupu baru aku (anak maksu) ! ;) hehehehe… after that, aku pown blik la coz cuti agak lamew, 3hari bersemperna rayew cinew.. rabu petg after work aku pown trus gerak blik ke kuantan.. pkul 6 gerak balik.. target pkul 10 da sampai, tp xsgkew terlewat sbb aku sggah mkn kat kemaman.. pkul 9 sampai kemaman, 9.45 baru gerak smulew trus ke kuantan.. merajuk jgk la en.boyfriend tuh sbb smpai pkul 11, xdpt spent time lamew mlm tuh.. hehehee.. ;D


Aku pown sampai la ke kuantan dgn selamat. ;) Alhamdulillah.. Esoknyew aku pown kuar la ke bandar dgn en.boyfriend kesygan aku tuh.. hehe.. mak mcm tawu2 jewp aku memg nk kuar ptg tuh.. hehe.. ;DD Aku pown kuar la dgn en.boyfriend, izat and anah.. ;)

Puas jgk nak pjuk en.boyfriend arituh.. hehe…  but its fair coz aku spent time dgn family shari and en.boyfriend pown sehari.. ;) Pg sabtu pown aku bertolak la balik ke Terengganu dari batu12 dgn anah.. anah tdow umah aku kebetulan fmily diew blik ke tgganu.. ;) gerak pkul 8 sampi pkul 11.. agak awal.. tp kejar2 jugak nak ke rumah mdm sue.. nk mghadiri acara kad nikah mdm sue dgn en.razak.. dpt la kami turut serta acara akad nikah mdm bersama wan and kechik.. ;) selepas sekian hal berlaku.. aku pown sampai ke rumah pd pkul 10 mlm and trus tdow sbb da pown mkn bfore blik.. Esokkannyew lak keje.. huhu..



Begitulah ceritewnyew! ;)

END! ( letih ! haha.)

0 comments: