BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Monday, January 10, 2011

First Week on LI !




hari first practical rasew borink ngat.. huhu.. entah la, aku rasew letih mgkin xabis lagi coz trus blik dari KL.. then, ari ke 2 baru la dapat kemas sumew barang.. jgn mara, aku tlis blog nieh pown kat dalam pejabat.. pewiiitttt! haha.. rose dgn anah selok study joomlaa, tp aku lak uat bodo jewp.. yelah xdapat tugas ag.. da dpt nati mampus laa pecah kepala, 3bulan jewp plak tuh nak siapkan seme.. seday tol.. aku harap member2 aku sumew oke blakew on their LI.. ;)

hopefully boyfie aku pown samewlaa.. ;) kawan2, jgn tension ngat.. nengok rose da pegang2 kepala da.. hehe… ;D blom dapat tugas ag tuh… hehehe.. anah lak entah mendew la diew salin dari dalam laptop diew.. hehe.. macam2 tol baru 2hari konon2 kejew niewh kan?? Hekhek! Nati dapat tugas lagi la xley nak bersukew ria.. adeyy, teringat lak rose ckp xdpt trimew keadaan siang lgsung xdew masew.. huhu.. aku pown samew.. tp lebih kpd sunyi mak, family and boyfie xdew dekat disisi.. 2hari nieh nangis ag coz jauh dgn mereka.. cewahh.. ;D yelah, first time aku berjauhan dgn mereka and first time kuar dari kuantan.. tp, harap2 aku dapat biasewkan diri… Go FIEYRA! Goodluck for LI!

kawan2 sumew.. aku ucapkan sumenyew akan baek2 ajewp sepanjang LI 3bulan ini.. love you all.. ;)) housemate sekelian.. ilove u more.. thanks anah tumpangkan rumah… rose, tolong basuh baju this week! Huhu.. lop u all.. ;D
Mak, abah, ngah, amir & papa! I miss you all!




3 comments:

Tengku Farhanah said...

huahuahua....^_^
anyway, gud luck to both of u my dear darling!
hope kite smua dpt harungi suka-duka di sepanjang Li ni k....
syg korg smua!!mmmuaahhhxxx....xoxoxo..
(^_^)

Miss Yanie said...

selamat menjalani LI !! :)

;) Fieyra said...

miss yanie :thanks a lot.. ;)) wish me luck! hehe

anah :btol, slamat berjaya! goodluck!